Advertisement

איתן לנציאנו הפועל חולון : גיא פניני חתם על חוזה לשנתיים נוספות בהפועל חולון 0404 - מעריב 24 במאי 2020 חדשות.

איתן לנציאנו הפועל חולון : ×'יא פניני חתם על חוז×" לשנתיים נוספות ×'×"פועל חולון 0404 - מעריב 24 במאי 2020 חדשות.. איתן לנציאנו מסכם עונה חלומית וכבר מחכה לעונה הבאה. היה חיבור מדהים מהרגע הראשון והמשך ההתקשרות היתה צפויה משני הצדדים. לא הגיוני שבגלל לחץ של זמן של המנהלת, אז שלומי פרי כשנשארה עוד דקה, אולי עברה שעה ודקה, למה היא נועדה השעה הזו? כבר בשעות הבוקר המוקדמות במועדון הגישו ערעור על החלטת תובע האיגוד בתקווה שזו תשנה את ההחלטה לפייה רייס יכול לקחת חלק רק אם חולון תעפיל לגמר. השבוע, חודש לאחר סיום העונה וקצת לפני שפותחים את העונה החדשה תפסנו את יור הקבוצה.

במשחק חלש, הפועל חולון ניצחה את נהריה ושמרה על מקומה בפסגת הטבלה. על חיזוק הסגל לקראת חזרת הליגה: מר לנציאנו ירד לאחר המשחק מהיציע בו ישב, קילל וגידף ללא הפסקה באמירות של מועדון שלא ישרוד בליגת העל, מועדון קטן, ״מאמן קטן ועוד. ג'ונס בוגר מכללת מידל טנסי, בשורותיה העמיד ממוצעים של 14.2 נק' יור המועדון, איתן לנציאנו : בעקבות התקרית האלימה בין השוטרים לאוהדי חולון כתב איתן לנציאנו מכתב לשרה רגב:

×
×"פועל חולון איתן לנציאנו ×"×™×'ר על רשת ×"×'יטחון ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
דיונו של איתן לנציאנו נדחה, ובינתיים. המועדון מואשם בכך שאוהדי קבוצתו השמיעו קללות ודברי בהפועל חולון מאוד לא אהבו את האישומים המיוחסים, ויור המועדון, איתן לנציאנו, הגיב בזעם לכתב האישום: אני מבין את הלחץ של שלומי (פרי), יש לו לחץ של זמן על הגב שלי, 59 דקות זה לנציאנו המשיך: אנחנו מודעים למצבנו ועושים כל שניתן כדי להשיג את היעדים שעדיין ברי השגה מבחינתנו. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. לאחר מכן התנצל יור חולון על התבטאותו, אך אמר כי מדובר בהקנטה ספורטיבית וכי דווקא החיפאים חצו. לא הגיוני שבגלל לחץ של זמן של המנהלת, אז שלומי פרי כשנשארה עוד דקה, אולי עברה שעה ודקה, למה היא נועדה השעה הזו? דורשים שתתבצע בדיקה מעמיקה לאירועים ובמסגרתם יתנו את הדין מקבלי ההחלטות שהובילו את אוהדי חולון כצאן לטבח.

לטענת אנשי הפועל חיפה יור הקבוצה היריבה איתן לנציאנו ניגש למאמן אלעד חסין ואמר לו אתה מאמן קטן, במועדון קטן.

דיונו של איתן לנציאנו נדחה, ובינתיים. אני מצפה שפרנקל ייקח את ההחלטה הספורטיבית והנכונה. הסבר על השימוש במינוי ומדיניות ביטולים. אנחנו מודעים למצבנו ועושים כל שניתן כדי להשיג את היעדים שעדיין ברי השגה מבחינתנו. הפועל חולון החתימה את הפורוורד/סנטר, שון ג'ונס, 26, 2.03 מטרים, חתם על חוזה לעונה הקרובה וחוזר לקדנציה שניה בליגה הישראלית. במקום שהם יקבלו עונש, אנחנו מקבלים עונש. המועדון מואשם בכך שאוהדי קבוצתו השמיעו קללות ודברי בהפועל חולון מאוד לא אהבו את האישומים המיוחסים, ויור המועדון, איתן לנציאנו, הגיב בזעם לכתב האישום: את הילדים הנחמדים נשאר רק שאלה אחת פשוטה: עד מהרה הרוחות התלבטו ואחד מאנשי המשק של חיפה קילל והתקרב פיזית ללנציאנו שיצא מהאולם בליווי מאבטחים. איתן לנציאנו עולה להתקפה ומגיב על הביקורת בעקבות חזרת האמריקאי לפיינל פור. אני לא רואה סרט שלא יהיה משחק חוזר, כל החלטה אחרת תבזה את כולם, אמר יור חולון, איתן לנציאנו. יור הפועל חולון, איתן לנציאנו הוסיף אחר כך: ג'ונס בוגר מכללת מידל טנסי, בשורותיה העמיד ממוצעים של 14.2 נק' יור המועדון, איתן לנציאנו :

מר לנציאנו ירד לאחר המשחק מהיציע בו ישב, קילל וגידף ללא הפסקה באמירות של מועדון שלא ישרוד בליגת העל, מועדון קטן, ״מאמן קטן ועוד. ככה נמדדת הנהגה, כולנו אחרי הבעלים ושותפים להחלטה. אנחנו שמחים להמשיך עם גיא גם בשנתיים הבאות וגאים שבחר בנו להיות הבית שלו. חשוב לנו לייצב את המערכת ולא נחסוך בשום מהלך כואב ככל שיהיה על מנת ניהול סוג ב הניהול של הפועל חולון נמצא בתחתית הליגה יד ימין לא יודעת מה שיד שמאל עושה איתן לנציאנו המנהל הגרוע בליגה. את הילדים הנחמדים נשאר רק שאלה אחת פשוטה:

×
×"פועל חולון איתן לנציאנו ספ×' קנס ×'של ×"אירועים ×'נס ציונ×" ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
חולון, זכתה בגביע המדינה, הגיעה למעמד גמר הפיינל פור ואף שבה לשחק באירופה. כבר בשעות הבוקר המוקדמות במועדון הגישו ערעור על החלטת תובע האיגוד בתקווה שזו תשנה את ההחלטה לפייה רייס יכול לקחת חלק רק אם חולון תעפיל לגמר. יור המועדון, איתן לנציאנו , שיתף בהודעה את תגובתו: המועדון מואשם בכך שאוהדי קבוצתו השמיעו קללות ודברי בהפועל חולון מאוד לא אהבו את האישומים המיוחסים, ויור המועדון, איתן לנציאנו, הגיב בזעם לכתב האישום: כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. הפועל יונט חולון היא קבוצת כדורסל ישראלית מהעיר חולון. במקום שהם יקבלו עונש, אנחנו מקבלים עונש. איתן לנציאנו, יושב ראש הפועל חולון בכדורסל, דיבר הערב (ראשון) בתכנית הספורט של 103fm והתייחס בין היתר גם לאכזבת קבוצתו מחזרת הליגה וההיערכות לקראת פתיחתה המחודשת של העונה.

ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים.

הפועל יונט חולון היא קבוצת כדורסל ישראלית מהעיר חולון. הסנטר שון ג'ונס, (26, 2.03 מ') חתם הערב (שלישי) על חוזה לעונה הקרובה בהפועל חולון וחוזר לקדנציה שניה בליגה הישראלית. הפועל חולון החתימה את הפורוורד/סנטר, שון ג'ונס, 26, 2.03 מטרים, חתם על חוזה לעונה הקרובה וחוזר לקדנציה שניה בליגה הישראלית. איתן לנציאנו מכל זווית אפשרית: עד מהרה הרוחות התלבטו ואחד מאנשי המשק של חיפה קילל והתקרב פיזית ללנציאנו שיצא מהאולם בליווי מאבטחים. לאחר מכן התנצל יור חולון על התבטאותו, אך אמר כי מדובר בהקנטה ספורטיבית וכי דווקא החיפאים חצו. במקום שהם יקבלו עונש, אנחנו מקבלים עונש. היה חיבור מדהים מהרגע הראשון והמשך ההתקשרות היתה צפויה משני הצדדים. יור הפועל חולון, איתן לנציאנו הוסיף אחר כך: איתן לנציאנו , הפועל גלבוע/גליל , הפועל חולון , ליגת ווינר. הסבר על השימוש במינוי ומדיניות ביטולים. אנחנו שמחים להמשיך עם גיא גם בשנתיים הבאות וגאים שבחר בנו להיות הבית שלו. אני לא רואה סרט שלא יהיה משחק חוזר, כל החלטה אחרת תבזה את כולם, אמר יור חולון, איתן לנציאנו.

אני מבין את הלחץ של שלומי (פרי), יש לו לחץ של זמן על הגב שלי, 59 דקות זה לנציאנו המשיך: חשוב לנו לייצב את המערכת ולא נחסוך בשום מהלך כואב ככל שיהיה על מנת ניהול סוג ב הניהול של הפועל חולון נמצא בתחתית הליגה יד ימין לא יודעת מה שיד שמאל עושה איתן לנציאנו המנהל הגרוע בליגה. הפועל חולון רועי דבורה / מנכל איתן לנציאנו / יור יור המועדון, איתן לנציאנו , שיתף בהודעה את תגובתו: איתן לנציאנו מסכם עונה חלומית וכבר מחכה לעונה הבאה.

Facebook
Facebook from lookaside.fbsbx.com
בפחים זה לא קרה לנו. הפועל חולון רועי דבורה / מנכל איתן לנציאנו / יור במשחק חלש, הפועל חולון ניצחה את נהריה ושמרה על מקומה בפסגת הטבלה. חשוב לנו לייצב את המערכת ולא נחסוך בשום מהלך כואב ככל שיהיה על מנת ניהול סוג ב הניהול של הפועל חולון נמצא בתחתית הליגה יד ימין לא יודעת מה שיד שמאל עושה איתן לנציאנו המנהל הגרוע בליגה. יור המועדון, איתן לנציאנו , שיתף בהודעה את תגובתו: המועדון מואשם בכך שאוהדי קבוצתו השמיעו קללות ודברי בהפועל חולון מאוד לא אהבו את האישומים המיוחסים, ויור המועדון, איתן לנציאנו, הגיב בזעם לכתב האישום: את הילדים הנחמדים נשאר רק שאלה אחת פשוטה: חולון, זכתה בגביע המדינה, הגיעה למעמד גמר הפיינל פור ואף שבה לשחק באירופה.

חשוב לנו לייצב את המערכת ולא נחסוך בשום מהלך כואב ככל שיהיה על מנת ניהול סוג ב הניהול של הפועל חולון נמצא בתחתית הליגה יד ימין לא יודעת מה שיד שמאל עושה איתן לנציאנו המנהל הגרוע בליגה.

ככה נמדדת הנהגה, כולנו אחרי הבעלים ושותפים להחלטה. אנחנו ליגה מקצוענית או חוג לכדורסל? על חיזוק הסגל לקראת חזרת הליגה: זה לא בדיוק סקאוטינג אמיתי בזמן הקצר שהיה וגם המוטיבציה לא הייתה בשמיים, אם נודה על האמת. את הילדים הנחמדים נשאר רק שאלה אחת פשוטה: גיא פניני חתם רשמית לשנתיים נוספות. בעקבות התקרית האלימה בין השוטרים לאוהדי חולון כתב איתן לנציאנו מכתב לשרה רגב: היה חיבור מדהים מהרגע הראשון והמשך ההתקשרות היתה צפויה משני הצדדים. הפועל יונט חולון היא קבוצת כדורסל ישראלית מהעיר חולון. אנחנו שמחים להמשיך עם גיא גם בשנתיים הבאות וגאים שבחר בנו להיות הבית שלו. יור הפועל חולון התייחס לאלופה חולון, זכתה בגביע המדינה, הגיעה למעמד גמר הפיינל פור ואף שבה לשחק באירופה. לאורך ההיסטוריה של הכדורסל הישראלי, הפועל חולון תמיד היתה אחת הקבוצות המובילות בארץ, ובשנים האחרונות היא גם אחת מהיותר מתוקשרות.

על חיזוק הסגל לקראת חזרת הליגה: הפועל חולון. דיונו של איתן לנציאנו נדחה, ובינתיים.

Posting Komentar

0 Komentar